Autobusowa kampania firmy Dialog

"Rozmawiaj więcej płać mniej" takim hasłem w maju rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowo - produktowa Telefonii DIALOG S.A.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampanię autobusową zorganizowała firma CAM Media.

 Po największych miastach Polski będzie jeździło kilkadziesiąt autobusów z reklamą DIALOGu.

Ogólnopolska kampania autobusowa potrwa miesiąc i wspierana będzie również przez inne nośniki. Celem kampanii jest budowa świadomości marki oraz kreowanie postaw klientów wobec Dialogu. Przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz odbiór operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami.

W kampanii autobusowej, zrealizowanej przez CAM Media wykorzystano format typu King Size - format ten znajduje się po lewej stronie autobusu i jest widoczny nawet z daleka, co pozwala właściwie wykorzystać możliwości oddziaływania nietypowego nośnika reklamy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana