Awans i nowe osoby w LoveBrands Group

May Sałyga, dotychczas na stanowisku communications consultant, awansuje  na stanowisko head of digital, a do zespołu LoveBrands Digital dołączają Weronika Szmaja na stanowisko social media consultant oraz Radek Leżański na stanowisko digital expert.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Awans i nowe osoby w LoveBrands Group
May Sałyga

W nowej roli May Sałyga odpowiadać będzie za zarządzanie zespołem konsultantów i ekspertów oraz za nadzór i realizację projektów obejmujących zakup mediów w komunikacyjnych i sprzedażowych kampaniach digitalowych oraz social mediowych, realizację kampanii z udziałem influencerów i content creators, a także tworzenie stron internetowych i optymalizację SEO.

Nowe osoby w LoveBrands Group

Do zespołu zarządzanego przez May Sałygę dołączył Radek Leżanski, który jako digital ekspert odpowiada za zakup mediów digitalowych, w tym programmatic, a także analizę i optymalizację struktur stron pod kątem SEO, UX i UI. To doświadczony ekspert w branży AdTech i programmatic, który od ponad dwóch dekad zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem serwisami www. Jego kariera rozpoczęła się w 2000 roku. Jego portfolio obejmuje ponad 40 serwisów internetowych, a także współpracę z renomowanymi klientami, takimi jak EMI Music Poland czy Uniwersytet SWPS. Od 2007 roku skupił się na rozwoju w dziedzinie zakupu mediów w sieciach reklamowych i firm AdTech, współpracując z setkami wydawców w Polsce i Europie. 

Weronika Szmaja do zespołu LoveBrands Group dołączyła wzmacniając jego kompetencje w zakresie tworzenia contentu do social mediów oraz produkcji materiałów video. Jako nowa social media consultant odpowiada za  planowanie i realizację kampanii w social mediach, pracując jako członek cross-kompetencyjnych zespołów zintegrowanej komunikacji marketingowej.W przeszłości pracowała jako account executive w Partner of Promotion i jako specjalistka ds. promocji w Fundacji Edukacji i Kultury Drama Way. Doświadczenie zdobywała realizując kampanie dla takich podmiotów, jak Colian czy Urząd Transportu Kolejowego. Zajmowała się także promocją polskiej żywności zagranicą i w kraju. 

W ramach swoich zadań tworzyła content graficzny i video dla branży lifestyle i edukacyjnej, planowała i prowadziła działania w social media, w tym konkursy i kampanie reklamowe. Zajmowała się także całościową koordynacją działań digital, od tworzenia treści i moderacji kanałów społecznościowych, poprzez nadzór nad zewnętrznymi dostawcami agencji, do analizy wyników i ich raportowania.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady