Awanse w agencji Grupa ABK

Anna Łomża objęła stanowisko PR Executive.

pt
pt
Udostępnij artykuł:

Do jej obowiązków należy dbanie o wizerunek agencji, budowanie relacji z mediami oraz obecnymi i potencjalnymi klientami. W zakres jej obowiązków wchodzi również nadzór nad współpracą z mediami i promocja medialna Programów Własnych agencji w tym „SportujSię!”; „inetcom.pl” oraz „art dea”.  Jednak do jej najważniejszych zadań należy prowadzenie programu „idea awards”, pierwszego w Polsce konkursu reklamowego.

Anna Łomża jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej i podyplomowych studiów Public Relations w Instytucie Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Wcześniej związana była z agencją DATA PR w Krakowie.

pt
Autor artykułu:
pt
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową