Axel Springer udostępnia aplikację ułatwiającą planowanie kampanii

Axel Springer Polska udostępnił swoim klientom specjalną aplikacjęułatwiającą planowanie kampanii reklamowych. Produkt umożliwiamedia plannerom szybkie zestawianie pakietów prasowych, zamiastanalizowania pojedynczych tytułów.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Aplikacja jest nakładką na oprogramowanie Soft Report Explorer,opracowaną przez instytut MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie AxelSpringer Polska. Zastosowanie nowego programu powoduje, że tytułyoferowane w pakiecie Press Power, czyli "Fakt", "Dziennik","Przegląd Sportowy" i "Sport", znajdują się w jednym cennikowymprodukcie. Dzięki temu agencje i domy mediowe zyskują wygodę wplanowaniu kampanii opartej o dzienniki wydawcy, a wspólna ofertagazet codziennych Axel Springer Polska znajduje odzwierciedlenie wbadaniu PBC.

- Do tej pory przy planowaniu pakietów media plannerzy nie mogligrupować tytułów prasowych. Zamiast tego musieli żmudnie zapisywaćposzczególne emisje, nawet kilkadziesiąt za jednym razem. Terazmogą planować kampanię szybciej, a nasza oferta staje się w pełnitransparentna dla klientów - mówi Rafał Grudowski, zastępcadyrektora biura reklamy prasy codziennej w wydawnictwie.

Aplikacja udostępniana jest agencjom i domom mediowym bezpłatniena stronie internetowej www.axelspringer.pl/pbc. Nowyprogram jest łatwy w obsłudze. Nie wymaga dodatkowych instalacji inie blokuje innym wydawcom możliwości grupowania ich własnychtytułów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]