Axel Springer wprowadza pakiet reklamowy Presspack

Axel Springer Polska wprowadza do swojej oferty reklamowej pakiet Presspack. Jednocześnie wydawnictwo dzieli cennik ogłoszeń reklamowych na część ogólnopolską i regionalną.

pp / pp / pp
pp / pp / pp
Udostępnij artykuł:

Wprowadzany z początkiem 2010 roku przez Axel Springer Polska pakiet reklamowy Presspack ma charakter zasięgowy, obejmując wszystkie dzienniki tego wydawnictwa: "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Sport". Oferta, skierowana do odbiorców w wieku16-49 lat, jest podzielona na dwa warianty: tygodniowy i dwutygodniowy. Dostępne są w nich formaty full page, junior page i kombinacje reklam modułowych. Tygodniowa kampania wykorzystująca format junior page kosztuje cennikowo 136 tys. zł. Ponadto od 4 stycznia w całej ofercie Axel Springer Polska będzie obowiązywał nowy cennik ogłoszeń reklamowych, który podzielono na dwie części: dla wydań ogólnopolskich i regionalnych. Ma to uporządkować jego strukturę. Jednocześnie wydawnictwo w ramach oferty GRPower wprowadza możliwość umieszczania reklam na stronach 3-9 (tzw. stronach premium) swoich tytułów. Z kolei w ofercie reklamowej czwartkowego magazynu "Fakt TV" do publikacji reklamy na papierze dodano jej emisję w serwisie eFakt.pl/programtv, a ofertę magazynu "Gwiazdy" (ukazującego się z "Faktem" w piątki) uzupełniono o emisję w serwisach oFeminin.pl, newsweek.pl/kobieta, wspodnicy.pl, koktail24.pl i eFakt.pl/kobieta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style