AXN: 'Flash Forward' śledzi 110 tys. widzów

Premierowe odcinki nowego serialu science fiction "Flash Forward: Przebłysk jutra" emitowane z lektorem śledzi na antenie 110 tys. widzów, natomiast powtórki nadawane z napisami ogląda 60 tys. osób - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

AXN Premiery "Flash Forward" emituje w soboty o 22.00 począwszy od 14 listopada br., natomiast powtórki pokazywane są w środy o 23.00. Dotychczas kanał nadał na swojej antenie trzy odcinki produkcji.

Dane telemetryczne pokazują, że udział stacji w obu pasmach emisyjnych serialu w grupie 4+ jest bardzo podobny (wynosi odpowiednio 0,89 proc. i 0,91 proc.), a w komercyjnej grupie 16-49 jest nawet identyczny (1,09 proc.).

Produkcję oglądają głównie kobiety, osoby pomiędzy 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym.

Tematem przewodnim serialu "Flash Forward" jest przebłysk podczas którego cała ludzkość na 2 minuty i 17 sekund traci świadomość.

Widownia "Flash Forward: Przebłysk jutra" odcinek po odcinku

 

Profil widza serialu

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"