Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”

Ruszyła nowa kampania marki jogurtów pitnych Bakoma Twist „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”. Za jej realizację odpowiedzialne są agencje Upside, Video Ex Machina, Universal McCann oraz platforma DDOB. Kampania potrwa do końca wakacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bakoma Twist w kampanii z influencerami „Sięgaj po więcej! #twistyourself!”

Główną część kampanii stanowi 15-sekundowy spot z udziałem influencerów: tancerza Pawła Sołtysińskiego, vlogerki modowej Weroniki Borowskiej, gamera Macieja Rybskiego i magika Davyda Tyshchenko. Reklama emitowana jest na kanałach tematycznych TVN Premium Mix, Polsat i IDMnet.

Na promowanej w spocie platformie trwa konkurs, w którym nagrodą główną jest Iphone 7 i konsola Playstation 4

W ramach działań w digitalu, spot promowany jest na platformach VoD, serwisach rozrywkowych  i ogólnotematycznych. Komunikacja prowadzona jest dodatkowo na kanałach w mediach społecznościowych Bakomy, zaangażowanych influencerów i platformie DDOB.

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Upside. Produkcją spotu TV i video do digitalu zajęła się agencja Video Ex Machina. Za współpracę z infuencerami i koordynację konkursu odpowiada platforma społecznościowa DDOB, a za dobór mediów - Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"