Bank Pekao promuje pożyczki w kampanii „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!”

Pod hasłem „Sprawdź, o ile mniej możesz płacić!” Bank Pekao promuje tanią pożyczkę konsolidacyjną oraz bezpłatne Konto Przekorzystne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią promującą tanią pożyczkę gotówkową przeznaczoną na spłatę kredytów z innych banków. W reklamach telewizyjnych oraz w internecie bank zachęca klientów do sprawdzenia, o ile niższą ratę mogą płacić w Pekao po przeniesieniu swoich pożyczek z innych banków, a przy okazji do obniżenia kosztów codziennego bankowania.

 

Kampania obejmuje emisję spotów w telewizji, internecie (m.in. VoD i social media) oraz za pośrednictwem swoich kanałów elektronicznych, a także siatek wielkoformatowych w największych miastach w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/bank-pekao-konto-przekorzystne-pakiet-komfort-promocja-opinie ##

Strategię komunikacji i kreację kampanii Banku Pekao przygotowuje Saatchi&Saatchi, za działania digital odpowiada Sales&More i Spot&Dot, a za social media Insignia. Za produkcje spotów odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"