Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact

Sieć reklamowa Digital Contact w związku z rozwojem kompetencji utworzyła stanowisko szefa działu performance. Objął je Bartłomiej Batte, który wcześniej pracował w Online Advertising Network, Netaffiliation, Revenue Alley i Grupie ClickAd.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Batte na czele działu performance w Digital Contact
Bartłomiej Batte

Bartłomiej Batte objął w Digital Contact stanowisko head of performance. Poprzednio przez dwa lata identyczną funkcję pełnił w sieci Online Advertising Network. Wcześniej pracował jako account manager w Kwanko-NetAffiliation. Był też project managerem w firmach RevenueAlley i AdStockExchange.

Digital Contact to spółka wywodząca się z grupy Tarsago, prowadzi kampanie reklamowe we wszystkich modelach rozliczeniowych z wykorzystaniem najnowszych technologii i systemów mierzących m.in.: Clickonometrics.

Dodatkowo Digital Contact rozszerza portfolio usług o e-mail retargeting. Technologia dostarcza wysokiej jakości ruch na strony Klientów, generując tzw. powracającą sprzedaż. Narzędzie dostarczone przez ConversionLabs jest w stanie wysyłać maila do osób, które nie podjęły decyzji o zakupie i wyszły ze sklepu.

- Nowa usługa łączy dwie najlepsze formy reklamy w internecie: mailing i retargeting zwiększając efektywność prowadzonych kampanii ponad dwukrotnie - podkreśla Bartłomiej Batte.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?