Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze

W agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski awansował na nowo utworzonej stanowisko strategy directora. W firmie pracuje od półtora roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze
Bartłomiej Brzoskowski

Jako strategy director Bartłomiej Brzoskowski odpowiada w Kamikaze m.in. za współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, z działem kreacji i działem mediowym, a także z klientami agencji w zakresie tworzenia i weryfikowania strategii działań.

Ponadto będzie zajmował się rozwijaniem kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzeniem i konsultacji ofert agencji oraz reprezentowaniem jej w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).

- Awans Bartka to naturalna konsekwencja jego roli w zespole oraz sukcesów w przetargach i pracy z klientami, a także silnego rozwoju Kamikaze w obszarze strategii komunikacji. To dziś core naszych kompetencji, co w połączeniu ze sprawną egzekucją oraz elastycznością i otwartością na innowacje zapisanymi w naszym digitalowym backgroundzie, pozycjonuje nas wśród najlepszych agencji - uzasadnia Joanna Dering, partner zarządzający w Kamikaze.

W agencji Bartłomiej Brzoskowski pracuje od jesieni 2017 roku, poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera, odpowiadając za prace strategiczne z kluczowymi klientami.

Przedtem przez trzy lata pracował w agencji Feno, kolejno jako media director i account director. W latach 2012-2014 był związany z agencją FaceAddicted (jako social media director & client service director), a wcześniej z Digital One (obecnie Deloitte Digital) - kolejno jako social media specialist i social media manager.

Realizował projekty dla takich firm i marek jak m.in. Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska i Frugo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

WPP sięga po McKinsey. Grupa szykuje gruntowny przegląd strategii

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Europoseł PiS kontra dziennikarki. Wicenaczelny TVN24: to próba zastraszenia

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

Billie Jean King Cup z Igą Świątek od piątku w kanałach Polsatu Sport

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

"Kiedy ktoś kocha bardziej". Turecki hit telewizyjny w TTV

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

100-lecie Plebiscytu "Przeglądu Sportowego". Ruszyło głosowanie na Najlepszego Sportowca Polski 2025

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON

Dziennikarka Polsat News z nagrodą Złoty BohaterON