Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze

W agencji strategiczno-kreatywnej Kamikaze Bartłomiej Brzoskowski awansował na nowo utworzonej stanowisko strategy directora. W firmie pracuje od półtora roku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem w Kamikaze
Bartłomiej Brzoskowski

Jako strategy director Bartłomiej Brzoskowski odpowiada w Kamikaze m.in. za współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, z działem kreacji i działem mediowym, a także z klientami agencji w zakresie tworzenia i weryfikowania strategii działań.

Ponadto będzie zajmował się rozwijaniem kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzeniem i konsultacji ofert agencji oraz reprezentowaniem jej w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).

- Awans Bartka to naturalna konsekwencja jego roli w zespole oraz sukcesów w przetargach i pracy z klientami, a także silnego rozwoju Kamikaze w obszarze strategii komunikacji. To dziś core naszych kompetencji, co w połączeniu ze sprawną egzekucją oraz elastycznością i otwartością na innowacje zapisanymi w naszym digitalowym backgroundzie, pozycjonuje nas wśród najlepszych agencji - uzasadnia Joanna Dering, partner zarządzający w Kamikaze.

W agencji Bartłomiej Brzoskowski pracuje od jesieni 2017 roku, poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera, odpowiadając za prace strategiczne z kluczowymi klientami.

Przedtem przez trzy lata pracował w agencji Feno, kolejno jako media director i account director. W latach 2012-2014 był związany z agencją FaceAddicted (jako social media director & client service director), a wcześniej z Digital One (obecnie Deloitte Digital) - kolejno jako social media specialist i social media manager.

Realizował projekty dla takich firm i marek jak m.in. Electrolux, Wizz Air, DKMS, Netia, Link4, Raiffeisen Polbank, Goodyear, Dunlop, Plus, Cyfrowy Polsat, Reebok, Dębica, GO Sport, Grant’s Whisky, Glenfiddich, Intersnack Europe, SEAT, Bosch, Super-Pharm Polska i Frugo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style