Bartłomiej Kmieć head of concept w \Sales Link

Bartłomiej Kmieć objął stanowisko head of concept w zespole \Sales Link agencji Tequila\Polska. Wcześniej był związany z agencjami Interactive Solutions i Axel.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako head of concept w \Sales Link, field-marketingowym zespole agencji agencji Tequila\Polska, Bartłomiej Kmieć będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii field-marketingowych, scenariuszy eventów, mechanizmów wsparcia sprzedaży i za przygotowanie koncepcji kreatywnych. Ostatnio Kmieć pracował w agencji Interactive Solutions, tworząc strategie interaktywne m.in. dla Procter&Gamble i Lisner.

grafika

 

Wcześniej Bartłomiej Kmieć zajmował stanowisko specjalisty ds. strategii i kreacji w agencji Axel, biorąc udział w projektach dla marek takich jak HSBC, Lotos Oil, Nobiles czy Toyota. Ponadto przez trzy lata kierował promocją i komunikacją społeczną w jednostkach administracji samorządowej w Wielkopolsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"