Bartosz Dworzyński dołącza do VML

Do działu Client Engagement agencj VML dołączył Bartosz Dworzyński, który objął stanowisko account supervisor. Będzie prowadził projekty dla marki Samsung.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Bartosz Dworzyński dołącza do VML
mat.pras.

Bartosz Dworzyński od ponad szesnastu lat działa w branży marketingu i reklamy, łącząc doświadczenie zdobyte w czołowych agencjach z pasją do projektów B2B i B2C.  Ostatnio, od ponad 4 lat, był związany z agencją They.pl, gdzie był m.in. senior project/account managerem. Wcześniej pracował w agencji MullenLowe Warsaw jako senior account manager. 

Doświadczenie zawodowe zdobywał też w agencjach: Efigence, Red8 Digital. Był marketing managerem w Narodowym Instytucie Fryderyka Chopina.Pracował dla takich marek jak: Santander Bank, BNP Paribas, mBank, L'Oréal, Heineken, Pracuj.pl czy Tubądzi. 

Z wykształcenia marketingowiec i teatrolog – ukończył Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego oraz Akademię Teatralną, a także podyplomowe studia z Design Management w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style