Bartosz Kuckowski w McCann Worldgroup Polska

Bartosz Kuckowski objął stanowisko new business directora w McCann Worldgroup Polska. Wcześniej pełnił taką samą funkcję m.in. w ZooM Advertising i Looksoft.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bartosz Kuckowski jako new business director w McCann Worldgroup Polska odpowiada za koordynowanie wszelkich działań związanych ze zdobywaniem nowych budżetów przez należące do tej grupy spółki McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide i Weber Shandwick. Kuckowski objął nadzór zarówno nad osobnymi, jak i wspólnymi startami tych firm w przetargach. Zastąpił w tej funkcji Pawła Świerżewskiego, który stanowisko chief growth officera zajmował w McCann Worldgroup Polska przez niecałe pół roku (więcej). 

grafika

Bartosz Kuckowski pracował ostatnio jako new business director w agencji reklamowej ZooM Advertising, a wcześniej zajmował takie stanowisko w agencjach Looksoft, MTR Media i Media Forum. Z branżą reklamową jest związany od 1994 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"