BASF i B2B Cosmetics pracują wspólnie nad spersonalizowanymi produktami do pielęgnacji i higieny osobistej

Spółki BASF i B2B Cosmetics nawiązały długoterminową i strategiczną współpracę partnerską w dziedzinie personalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BASF i B2B Cosmetics pracują wspólnie nad spersonalizowanymi produktami do pielęgnacji i higieny osobistej

W ramach zawartej umowy francuska spółka B2B Cosmetics dostarcza system personalizacji sprzedawany pod nazwą „Emuage technology” (technologia Emuage), a BASF - wiedzę w zakresie rozwiązań z zakresu produktów do pielęgnacji i higieny osobistej.

Technologia Emuage umożliwia użytkownikom tworzenie własnych, spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej poprzez wybór kapsułek, umieszczenie ich w maszynie i odbiór produktu końcowego – na przykład kosmetyku do włosów, do opalania czy do pielęgnacji skóry.

- W najbliższych miesiącach będziemy współpracować z B2B Cosmetics nad dalszym wykorzystaniem tej unikalnej technologii. Spodziewamy się, że relacje partnerskie umożliwią nam wsparcie przemysłu poprzez nowe podejście do spersonalizowanych produktów do pielęgnacji i higieny osobistej - mówi Robert Parker, szef new business development w Care Chemicals, BASF.

B2B Cosmetics i BASF zamierzają wprowadzić technologię na rynki poszczególnych krajów etapami jeszcze w tym roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska