„Bazgranie” w kampanii Original Source

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek kosmetyki Original Source. Akcję - obejmującą przede wszystkim konkurs „Bazgranie” - przygotowały i realizują firmy byss.pl i Zed Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii kosmetyków Original Source na stronie internetowej tej marki udostępniono aplikację konkursową „Bazgranie”. Jest ona podzielona na dwie części: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym osobom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej internauta może „pobazgrać” fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika. Zmodyfikowane w ten sposób zdjęcia są zapisywane w galerii, gdzie można na nie głosować. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący, jak i pobazgrani. W konkursie mogą brać udział osoby lubiące fanpage Original Source na Facebooku.

grafika

Cała kampania ma podkreślać, że kosmetyki Original Source są przeznaczone dla młodych osób, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Koncepcję akcji i aplikację konkursową przygotowała agencja interaktywna byss.pl, która stworzyła również reklamy emitowane na innych stronach. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zed Digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"