„Bazgranie” w kampanii Original Source

W internecie trwa kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek kosmetyki Original Source. Akcję - obejmującą przede wszystkim konkurs „Bazgranie” - przygotowały i realizują firmy byss.pl i Zed Digital.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii kosmetyków Original Source na stronie internetowej tej marki udostępniono aplikację konkursową „Bazgranie”. Jest ona podzielona na dwie części: „Opcja dla mega odważnych” i „Opcja dla odważnych”. W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym osobom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej internauta może „pobazgrać” fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika. Zmodyfikowane w ten sposób zdjęcia są zapisywane w galerii, gdzie można na nie głosować. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący, jak i pobazgrani. W konkursie mogą brać udział osoby lubiące fanpage Original Source na Facebooku.

grafika

Cała kampania ma podkreślać, że kosmetyki Original Source są przeznaczone dla młodych osób, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Koncepcję akcji i aplikację konkursową przygotowała agencja interaktywna byss.pl, która stworzyła również reklamy emitowane na innych stronach. Za planowanie i zakup mediów do kampanii odpowiada dom mediowy Zed Digital.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu