BBC rewiduje listę agencji reklamowych

Telewizja BBC uruchomiła przetarg na swój warty ponad 22 miliony euro budżet reklamowy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Brytyjski nadawca publiczny jest zobowiązany unijnymi regulacjami do rewizji listy obsługujących go agencji reklamowych. Ostatnio uczynił to w 2005 roku.

Na liście obecnie obsługujących BBC agencji są Fallon, Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R oraz Red Bee Media.

Przetarg, prowadzony we współpracy z firmą konsultacyjną AAR, nadzoruje Sharon Baylay, dyrektor ds. marketingu, komunikacji i odbiorców w BBC. Cały proces ma zostać zakończony w ostatnim kwartale 2010 roku.

źródło: guardian

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe