BCA S.A. inwestuje w Internet Public Relations

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja public relations Business Communications Associates S.A. (BCA S.A.) uruchomiła nowy system komunikacji z mediami. Łączy on funkcje bazy mediów, programu pocztowego i biura prasowego online. System daje też nowe możliwości klientom BCA. Już w ciągu jednego dnia mogą oni uruchomić biuro prasowe na swoim firmowym serwisie WWW. Biuro jest prowadzone przez BCA – konsultanci agencji opracowują i publikują informacje prasowe oraz sporządzają raporty dotyczące oglądalności serwisu.

„To pierwsza tego typu oferta agencji public relations w Polsce” – mówi Katarzyna Kamińska, odpowiedzialna w firmie za Internet Public Relations – „obecnie nie można prowadzić działań public relations bez Internetu, dlatego już dziś myślimy o wdrożeniu kolejnych rozwiązań, dzięki którym media otrzymają lepszą informację, a nasi klienci jeszcze bardziej profesjonalną obsługę”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana