BCMFD dla Goodyear

Agencja BC MFD wygrała przetarg na obsługę public relations dla Goodyear

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja BC MFD media communications wygrała przetarg na niestandardowe wsparcie PR launchu dwóch produktów z portfolio grupy Goodyear Dunlop Tires Polska sp. z o.o. - lidera polskiego rynku opon samochodowych.

Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie koncepcji kreatywnej obejmującej wprowadzenie na polski rynek dwóch nowych marek opon grupy Goodyear: Dunlop Sport Maxx oraz Goodyear HydraGrip

Do zadań agencji będzie należało kształtowanie wizerunku nowych produktów na rynku oraz działania z zakresu media relations, których celem jest dotarcie z informacją o nowych produktach do jak największej liczby odbiorców. Agencja wygrała przetarg koncepcją kreatywną opartą na zorganizowaniu eventów specjalnych, odpowiadających profilowi działalności grupy Goodyear. Do przetargu zaproszone zostały w sumie cztery agencje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny