BCMFD odpowiada za PR marki tołpa

Agencja BCMFD media communications rozpoczęła współpracę z Torf Corporation, producentem kosmetyków roślinnych i dermokosmetyków marki tołpa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje m.in. prowadzenie całościowych działań PR, realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych, kontakty z mediami, doradztwo w zakresie strategii sponsoringowej marki, organizację wydarzeń specjalnych oraz zintegrowanedziałania skierowane do liderów opinii.

Ze strony agencji  nadzór nad całością współpracy objęły Monika Falk i Beata Czerwińska, właścicielki BCMFD. Za obsługę klienta odpowiadają Anna Gucwa (media relations) i Magdalena Laskowska (współpraca przy konkursach, organizacja wydarzeń).

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

Z początkiem października dyrektorem marketingu marki tołpa została Anna Gajewicz.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały