Będą kampanie społeczne dotyczące nadmiernej prędkości i konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu

Ministerstwo Infrastruktury prowadzi przetarg związany z realizacją dwóch kampanii społecznych. Jedna ma dotyczyć nadmiernej prędkości, a druga – konieczności udzielania przez kierowców pierwszeństwa przejazdu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg dotyczy przygotowania kreacji (scenariusz, produkcja i postprodukcja) spotu telewizyjnego o długości od 30 do 45 sekund, odpowiadającego mu spotu radiowego o długości od 30 do 45 sekund oraz przygotowania wielkoformatowego plakatu reklamowego na potrzeby jednej i drugiej kampanii.

W jego wyniku może zostać wybrana jedna agencja, która zajmie się obiema kampaniami, albo dwie – każda do jednej z tych dwóch kampanii.

Nie określono konkretnego terminu ich startu. Wiadomo jedynie, że zostaną przeprowadzone w tym roku. Ich budżet wynosi 262,5 tys. zł. Nie obejmuje kosztu zakupu mediów. Przetarg trwa do 18 maja br. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe