Berlinki z konkursem w sieci Polomarket

Pod hasłem „I kto to mówi w sieci Polomarket” w sklepach Polomarket rozpoczął się konkurs marki Berlinki (Animex). To kolejna akcja marki zaplanowana do końca roku w sieciach supermarketów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Berlinki z konkursem w sieci Polomarket

Sprzedaż produktów promocyjnych i okres przyjmowania zgłoszeń do konkursu rozpoczął się 23 września potrwa do 21 października 2020 r.

Aby wziąć udział w konkursie należy dokonać w okresie sprzedaży promocyjnej, jednorazowego zakupu co najmniej trzech produktów promocyjnych, a następnie wykonać zadanie konkursowe, które polega na stworzeniu kreatywnego dialogu Berlinek i wysłać SMS pod wskazany numer.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marka-berlinki-promocja-i-kto-to-mowi-w-sieci-selgros ##

W konkursie do wygrania są nagrody tygodniowe (100 bonów do sieci Polomarket o wartości 100 zł każdy oraz 4 przenośne projektory Pionieer) oraz nagroda główna (zestaw kina domowego Pionieer).

Obsługa i organizacja konkursu powierzona została agencji Unique One w wyniku wygranego ofertowania. Agencja odpowiada także za przygotowanie materiałów POS. Konkurs wspierają działania komunikacyjne na stronie www Polomarket, w social mediach (Facebook ), a także za pomocą materiałów promocyjnych w placówkach, w tym w gazetce promocyjnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS