BIC w nowej kampanii przekonuje, że "ma wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta"

Wystartowała ogólnopolska kampania marki BIC Kids pod hasłem „Wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta”. Komunikacja zaplanowana  do 10 września obejmie m.in. działania w kanałach digitalowych oraz współpracę z influencerami.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
BIC w nowej kampanii przekonuje, że "ma wszystko czego potrzebuje Twój Mały Artysta"
fot.mat.prasowe

Marka BIC Kids w swojej komunikacji związanej z powrotem dzieci do szkół po wakacjach zwraca uwagę na to, że każde dziecko jest małym artystą, a rysowanie aktywnością, która przynosi mnóstwo korzyści.

W obecnej kampanii, marka kontynuuje narrację zapoczątkowaną w ubiegłym roku, podkreślając znaczenie szkolnej wyprawki i kompleksowość oferty dla dzieci. W przekazie nawiązuje do „wielkiej wyprawy w nieznane”, jaką dla małego artysty może być rozpoczęcie nauki w szkole czy przedszkolu.

W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono również influencerów. Komunikację uzupełnią działania PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży - dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje. Zaplanowano także reklamy w prasie branżowej oraz adresowanej do dzieci i rodziców.

Celem realizowanych działań jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz zwiększenie intencji zakupu w sklepach stacjonarnych i e- commerce.

Kreacje na potrzeby kampanii digitalowej i prasowej przygotowały agencje Columbit, Helikopter oraz Tribal Media, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej