Rusza nowa aplikacja Biedronki

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadza nową wersję aplikacji dla wszystkich jej użytkowników, których jest już 10,5 mln. Poprzednia wersja będzie działać jedynie do poniedziałku, 29 stycznia. Dzięki nowym funkcjonalnościom zakupy w sklepach sieci mają być wygodniejsze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza nowa aplikacja Biedronki

Od najbliższego poniedziałku, 29 stycznia, użytkownicy używający aplikacji skorzystają już tylko z nowej wersji. Pobiorą ją z App Store, Google Play lub AppGallery (sklep z aplikacjami Huawei), w zależności od typu telefonu, którego używają. Obok dotychczasowych funkcji użytkowników, z których korzystali – Shakeomatu, oferty Tylko dla Ciebie, Wybrane dla Ciebie z gazetki, skanera cen, historii transakcji i listy sklepów w okolicy, gdzie aktualnie przybywamy, pojawią się nowe rozwiązania. Ich celem jest jeszcze większe usprawnienie zakupów. Dodatkowo, nowa wersja aplikacji załaduje się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund. To również przełoży się na komfort klientów, tak na etapie kompletowania koszyka, jak również przy kasie, w czasie skanowania karty Moja Biedronka zapisanej w aplikacji.

Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka. Inną ważną nowością jest zastosowanie trybu ciemnego, który zwiększy komfort korzystania z aplikacji, jeśli dany użytkownik preferuje właśnie takie ustawienie ekranu. Nowa wersja aplikacji jest też dostępna dla wszystkich urządzeń Huawei – nie tylko tych z wbudowanym systemem Android.

Istotnym udogodnieniem w nowej aplikacji będzie również rozwiązanie zastosowane już w poprzedniej wersji, czyli Historia Transakcji. W tej zakładce znajduje się zapis wcześniejszych zakupów użytkownika wykonanych z kartą Moja Biedronka, dzięki czemu może on sprawdzić wydane kwoty, daty i miejsca dokonania zakupów a także naliczone promocje, które świadczą o poziomie oszczędności uzyskanych przez konkretnego klienta. 

Przy użyciu aplikacji możemy przejrzeć wybrane oferty artykułów gospodarstwa domowego w sklepie internetowym Biedronka Home i klikając w wybraną ikonę przenieść się na stronę wspomnianego sklepu, aby dokonać zakupów. 

JMP twierdzi, że codziennie z aplikacji Biedronka korzysta ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Za nami finał "Czarnej śmierci". Ilu widzów miał serial TVP1?

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Były menadżer TVN nie jest już prezesem serwisu streamingowego

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

Heart & Brain będzie obsługiwać reklamowo Telewizję Polsat

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

TVP1 pokaże kulisy kultowych seriali

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską

Radio Nowy Świąt na Święta. Przypomni koncert z Joanną Kołaczkowską