„Biegiem na pomoc” - Bartłomiej Topa w nowej kampanii Fundacji Synapsis (wideo)

Pod hasłem „Biegiem na pomoc” rozpoczyna się nowa kampania promująca Fundację Synapsis z udziałem m.in. Bartłomieja Topy. Akcję przygotowały firmy PZL, Papaya Films, Televisor, Box i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Fundacji Synapsis pokazuje, że osoby z autyzmem, podobnie jak sportowcy, mają w życiu niejedną metę do przekroczenia: od umiejętności nawiązywania kontaktu wzrokowego, odpowiadania uśmiechem na uśmiech, komunikowania się, aż po rekord świata, jakim jest dla nich umiejętność samodzielnego życia. Akcja zachęca do wspierania finansowo terapii osób z autyzmem w serwisie biegiemnapomoc.pl.

Twarzą kampanii jest Bartłomiej Topa, który na początku br. wystąpił już w akcji Fundacji Sypansis „Autyzm wprowadza w błąd” (przeczytaj i zobacz, jak ona przebiegała), nagrodzonej m.in. Grand Prix w tegorocznej edycji konkursu KTR . Nową kampanię oprócz Topy wspierają Magdalena Boczarska, Marcin Dorociński i Łukasz Grass. Ze wszystkimi ambasadorami i twórcami akcji w najbliższych dniach będzie można się spotkać się podczas warszawskich wydarzeń: w Mieście Miłosierdzia oraz na 34. Maratonie Warszawskim.

grafika

Spot z udziałem Bartłomieja Topy będzie emitowany w sieci kin New Age Media oraz na infoscreenach w warszawskim metrze 29–30 września, 6-7 października i 10-11 listopada, czyli w czasie dużych biegów ulicznych w Warszawie. Reklamę wymyśliła agencja PZL, wyprodukowała firma Papaya Films, postprodukcją zajęło się studio Televisor, a udźwiękowieniem - firma Box. Natomiast za pozyskiwanie mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?