Bikont i Makłowicz w 'Newsweek Polska'

Świąteczny dodatek kulinarny Bikonta i Makłowicza w "Newsweek Polska".

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Do numeru 50/05 tygodnika Newsweek Polska, który ukaże się na rynku 12 grudnia, zostanie dołączony dodatek poświęcony świątecznym potrawom.

 Autorskie przepisy przygotowali dla czytelników eksperci – Robert Makłowicz i Piotr Bikont.

Duet kulinarny Newsweeka przygotował zbiór 52 przepisów, które pomogą urozmaicić świąteczne jadłospisy. Mistrzowie kuchni najwięcej uwagi poświęcili potrawom wigilijnym, wśród propozycji znalazły się nowatorskie sposoby przygotowania karpia, przepis na szczupaka z sardelami, włoską kapustę z gruszkami czy faszerowane grzybami ziemniaki. Na dni świąteczne autorzy przygotowali przegląd bożonarodzeniowych potraw z różnych stron świata, wśród nich bażant po piemoncku i kanadyjski placek z dyni. Na sylwestrowe menu Robert Makłowicz i Piotr Bikont polecają rarytasy w rodzaju tart, kalmarów faszerowanych po baskijsku i moskiewskiej soljanki.

Wydanie z dodatkiem kulinarnym będzie wsparte promocją w telewizji oraz w tytułach Axel Springer Polska. Reklamę w telewizji przygotowała agencja PZL, media zakupił MediaCom.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana