Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"

Stada Poland wystartowała z pierwszą platformą dla suplementów Biorythm. Kreację przygotowała agencja OK Human.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Biorythm w spocie namawia, żeby "posłuchać swojego ciała"

Celem kampanii jest promowanie suplementów o przedłużonym uwalnianiu. Podkreśla unikalne podejście Biorythm do suplementacji, w zgodzie z własnym organizmem.

- To zupełnie nowe otwarcie dla marki Biorythm. Cieszę się, że stworzyliśmy ciekawą kampanię, która zarazem wpisuje się w światowe trendy dbania o zdrowie. Nasz produkt jest zupełnie wyjątkowy na rynku i zależało nam, żeby taka też była jego komunikacja – mówi Martyna Adamus, brand manager Stada Poland.

 W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, spot digital i 3 spoty produktowe.

– Nasze podejście zostało oparte na insighcie wynikającym z unikalnej cechy samych suplementów Biorythm – to przecież nasz organizm zna najlepiej własne potrzeby. Ciało ma swój własny język, daje nam sygnały, w które powinniśmy się wsłuchać nieco uważniej – mówi Agnieszka Klimczak, co-owner OK Human - agencji, która stworzyła nową platformę kreatywną dla marki.

Emisję spotów zaplanowano w najważniejszych stacjach telewizyjnych, planowana jest również kampania digital.

Za nową platformę, strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja OK Human. Spoty w reżyserii Jana Dybusa zostały wyprodukowane przez Papaya Films.  

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"