Biuro Podróży Reklamy zwycięzcą przetargu firmy Schneider, rusza kampania

Agencja Biuro Podróży Reklamy, po wygranym przetargu, przeprowadzi kampanię reklamową „Litery i charaktery” dla firmy Schneider, specjalizującej się w produkcji artykułów piśmienniczych. Głównym kanałem wykorzystywanym w kampanii będzie internet, dodatkowym wsparciem będzie kampania outdoorowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Biuro Podróży Reklamy przygotuje i przeprowadzi test psychologiczny oparty na analizie próbek odręcznego pisma, badający zagadnienie „Co nasz charakter pisma mówi o naszej osobowości?”. Test psychologiczny udostępniony będzie na przygotowanym landing page’u „Litery i charaktery” literyicharaktery.pl. Każdy uczestnik napisze to samo zdanie. We współpracy z grafologiem zostanie przygotowanych kilka głównych typów osobowości, które będą dopasowywane do użytkownika na podstawie przesłanego skanu (lub zdjęcia) próbki charakteru pisma. Każdy z profili będzie zawierał opis danego typu osobowości wraz z wizualizacją oraz zostanie skorelowany z wybranym produktem Schneidera. Wynikami testu użytkownicy będą mogli dzielić się w social mediach.

- Poprzez korelację danych demograficznych z typami osobowości i cechami pisma, otrzymamy ciekawe dane statystyczne bazujące np. na tym, ile osób danej płci odpowiada danemu profilowi psychologicznemu lub atrybutowi pisma. Dane pozwolą na stworzenie angażujących treści, które zostaną użyte w komunikacji produktów Schneidera m.in. w social mediach, publikacjach PR, artykułach czy infografikach - zapowiada Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

Główne kanały komunikacji, które wykorzystane zostaną w kampanii digital to: Facebook, Instagram, Google Display Network i działania z zakresu e-PR. Kampania outdoorowa, wspierająca działania reklamowe w internecie, obejmie 6 największych miast w Polsce. Wykorzystane w niej zostaną billboardy i citylighty na przystankach autobusowych i tramwajowych.

Kampania będzie pierwszą tego typu akcją w branży artykułów piśmienniczych realizowaną dla marki Schneider w Polsce.

Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych agencji uczestniczących w przetargu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję