„Dachy wielu pokoleń” - Blachotrapez zaczyna kampanię z Kamilem Glikiem (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Blachotrapez z udziałem piłkarza Kamila Glika. Akcja, pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, będzie realizowana w telewizji, internecie i radiu. Przygotowała ją Heads Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dachy wielu pokoleń” - Blachotrapez zaczyna kampanię z Kamilem Glikiem (wideo)

Umowa reklamowa Kamila Glika z firmą Blachotrapez, produkującą pokrycia dachowe i elewacyjne, została zawarta w połowie maja br. Producent od lutego br. jest oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski.

- Podpisując umowę z PZPN od razu zaczęliśmy zastanawiać się, który z naszych zawodników będzie najlepszym odzwierciedleniem wartości naszej firmy. Chodziło nam o osobę, która odważnie realizuje cele - podkreśla Krzysztof Maraszek, dyrektor marketingu w Blachotrapezie.

Działania z udziałem Kamila Glika mają charakter wizerunkowy. Są realizowane pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”, które jest głównym sloganem Blachotrapezu od lat.

Kampania będzie prowadzona w telewizji (od 10 czerwca, kiedy zostanie rozegrany mecz piłkarski Polska - Rumunia), internecie (m.in. w social media) oraz radiu (konkurs na antenie Radia ZET).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Heads Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska