„Bloomberg Businessweek” trzy razy mniej z reklam niż „Forbes”

Od debiutu na rynku we wrześniu ub.r. magazyn „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) cennikowo zarobił z reklam 10,3 mln zł. To trzy raz mniej niż „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska).

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Z danych Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe dwutygodnika „Bloomberg Businessweek Polska” (Platforma Mediowa Point Group) od września do grudnia ub.r. wyniosły 5,315 mln zł, a do stycznia do kwietnia br. - 4,987 mln zł. Razem daje to 10,3 mln zł. Pismo ukazuje się od połowy września ub.r., a od sierpnia jego nowym redaktorem naczelnym będzie Cezary Szymanek (więcej na ten temat).

Z kolei miesięcznik „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) od września ub.r. cennikowo zarobił z reklam 32,188 mln zł. Wpływy reklamowe magazynu w czterech ostatnich miesiąca ub.r. wyniosły 15,867 mln zł, a w czterech pierwszych miesiącach br. -  16,321 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber