Blue Grass dla marki Loge

Ruszyła kampania billboardowa promująca markę armatury łazienkowejLoge, należącą do portfolio firmy Novoterm.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Podstawowym celem akcji jest przedstawienie nowej markikonsumentom i podkreślenie jej unikalnego wzornictwa.

Kampania przebiegać będzie w trzech dwutygodniowych odsłonach wokresie od połowy lipca do końca sierpnia. Zasięgiem obejmienastępujące miasta: Warszawę oraz miasta GOP (etap pierwszy),Trójmiasto, Poznań, Łódź, Toruń i Bydgoszcz (etap drugi), Wrocław,Kraków, Kielce, Radom i Opole (etap trzeci).

Całość przedsięwzięcia zrealizowana zostanie łącznie na kilkusetnośnikach.

Kampania billboardowa jest kolejnym, obok reklamy prasowej wczasopismach branżowych i tematycznych, elementem działańpromocyjnych marki Loge w tym roku. Firma Novoterm powierzyłaprzygotowanie i pełną obsługę kampanii agencji reklamowej BlueGrass. Do zadań agencji należało m.in. stworzenie kreacji orazplanowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska