Bobas Zbrojewicz z diabłem Jakubikiem reklamują heyah non stop (wideo)

W kampanii reklamowej oferty heyah non stop animowane bobasy występują wspólnie z diabłem. Akcję przygotowały i realizują firmy G7, Engine, Interactive Solutions i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W animowanej reklamie heyah non stop bobasy wykonują telefon do diabła (szefowi bobasów głosu użyczył Mirosław Zbrojewicz, a diabłu - Arkadiusz Jakubik). Ma to podkreślać, że w ramach tej oferty za 29 zł miesięcznie (z umową przedłużaną o miesiąc) otrzymuje się nielimitowane połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych w kraju (zobacz szczegóły).

To druga kampania reklamowa Heyah z bobasami (obejrzyj poprzedni spot). Animowani bohaterzy zastąpili w reklamach sieci Lenina, z którym kampania została wycofana na początku roku po zaledwie kilku dniach, wskutek protestów odbiorców.

Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja G7, za reklamy internetowe odpowiada agencja Engine, za działania w social media - agencja Interactive Solutions, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"