Bogna Kowalska na czele Agencji Muzycznej Polskiego Radia, Michał Narkiewicz-Jodko odchodzi

Były dyrektor radiowej Trójki Michał Narkiewicz-Jodko, nie szefuje już Agencji Muzycznej Polskiego Radia - informuje nadawca. Jego obowiązki w tym zakresie przejęła Bogna Kowalska, Narkiewicz-Jodko pozostaje jednak pracownikiem radia.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Bogna Kowalska na czele Agencji Muzycznej Polskiego Radia, Michał Narkiewicz-Jodko odchodzi
Michał Narkiewicz-Jodko, fot. Polskie Radio

Michał Narkiewicz-Jodko został dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia w czerwcu 2020 roku (zastępując Bognę Kowalską), a dwa miesiące później powierzono mu obowiązki dyrektora i redaktora naczelnego Trójki. Zastąpił Kubę Strzyczkowskiego, który po odwołaniu z funkcji szefa Trójki pożegnał się z Polskim Radiem.

Wcześniej od grudnia 2016 roku, Narkiewicz-Jodko pracował w spółce Promotor United Entertainment (Grupa ZPR Media) jako dyrektor produkcji. Z branżą medialną związany jest zawodowo od ponad 20 lat.

W marcu br. Michał Narkiewicz-Jodko zrezygnował z funkcji dyrektora radiowej Trójki. Obowiązki szefa rozgłośni przejął Paweł Kwieciński. Teraz - jak informuje Polskie Radio - Narkiewicz-Jodko został też odwołany z funkcji dyrektora Agencji Muzycznej, a na to stanowisko wróciła Bogna Kowalska, która od chwili odwołania w 2020 roku pozostawała w strukturach Agencji Muzycznej jako kierowniczka działu nagrań i koncertów.

Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia, w strukturze spółki znajduje się w pionie handlowym, podobnie jak Agencja Reklamy i Agencja Promocji.

Koszty realizacji misji publicznej w radiowej Jedynce w ub.r. wyniosły 72 mln zł, w Trójce - 45,8 mln zł, w Dwójce - 38,1 mln zł, a w Polskim Radiu 24 - 32,8 mln zł. W Trójce wyemitowano dużo mniej treści publicystycznych niż zakładała karta powinności.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta