Bolid F1 na wyciągnięcie ręki

Nowy spot agencji reklamowej Publicis promuje, organizowany po raz pierwszy w Polsce show ING Renault F1 Roadshow.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Bohaterem filmu jest bolid Renault, a sam spot to zaproszenie do obejrzenia pokazów jazdy bolidem Renault, które odbędą się 2 i 3 czerwca w Warszawie.

  

30-sekundowy spot reklamowy mija w atmosferze napięcia odmierzanego tykaniem zegara, zagłuszanego co chwila odgłosem silnika bolidu F1. Widać ostatnie przygotowania zawodnika do startu. Kierowca w skupieniu poprawia kombinezon. W tym samym czasie załoga mechaników przygotowuje bolid. Jeszcze tylko wymiana kół i zapala się zielone światło. Pojazd jest gotowy do wyścigu. Słychać ryk silnika i pisk opon. Chwilę później bolid Renault z ogromną prędkością mknie po asfalcie. Gładko pokonuje kolejne zakręty. Na koniec lektor zaprasza wszystkich na imprezę zaplanowaną na 2 i 3 czerwca na Moście Świętokrzyskim w Warszawie.

  

W 2007 roku przejazdy F1 Roadshow oprócz Warszawy odbędą się w wybranych miastach na świecie: Johannesburgu, Rotterdamie, Meksyku i Dubaju. Organizatorem ING Renault F1 Roadshow jest Renault Polska. Patronat honorowy  nad wydarzeniem objęło Miasto Stołeczne Warszawa. Sponsorami imprezy są ING  i ELF. Patronat medialny sprawują: TVN, Dziennik, Radio Zet, Interia, Auto Świat, Auto Motor i Sport.

Od 4 maja 2007 roku film reklamowy jest emitowany przed projekcją filmów w sieci kin Cinema City, a od środy 23 maja 2007 roku będzie go można oglądać na antenie TVN.

      

Kampania – F1 Roadshow

Klient: Renault

Przedstawiciel klienta:

Teresa Wielowieyska-Sławek –  Szef Reklamy Renault PolskaMonika Jastrzębska - Koordynator ds.mediówKatarzyna Małachowska - Specjalista ds. reklamy i promocji

Agencja: Publicis

Client Service:Juliusz Baliszewski – Account DirectorAgnieszka Murawińska - Account Manager

Kreacja:

Jacek Gierlasiński - Senior Art DirectorMarcin Nowosielski - Senior Copywriter

Produkcja:Producent – Czarek Szostek

Dom Mediowy: Carat Polska

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej