Brandcomm będzie promować jedzenie drobiu za 3 mln zł

Agencja Brandcomm przygotuje kampanię „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób”. Zlecenie zdobyła w przetargu zorganizowanym przez Krajową Radę Drobiarstwa – Izbę Gospodarczą w Warszawie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W dwuetapowym przetargu na strategię, kreację i realizację kampanii „Ciesz się smakiem i zdrowiem – wybieraj drób” Brandcomm wygrała z sześcioma innymi agencjami. Akcja jest planowana na wrzesień i październik br. w telewizji, prasie oraz internecie. Budżet projektu – wynoszący 3 mln zł – pochodzi ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana