Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Wystartowała nowa kampania marki Adidas pod hasłem „You Got This – We All Need Someone to Make Us Believe”. Obejmie m.in. murale w Warszawie, formaty digitalowe i aktywności w mediach społecznościowych. Bohaterem polskiej odsłony kampanii jest Piotr Zieliński.

Małgorzata Major
Małgorzata Major
Udostępnij artykuł:
Braterska więź motywem nowej kampanii marki Adidas

Kampania celebruje siłę wsparcia – od pierwszych kroków na boisku po największe triumfy pokazuje, że za każdym sportowcem stoi ktoś, kto wierzył w niego, zanim pojawiły się wielkie momenty. Rodzice, rodzeństwo, trenerzy, przyjaciele – ich obecność zmienia więcej, niż myślimy. O sile wsparcia opowiadają światowe gwiazdy sportu: Aitana Bonmatí, Aliyah Boston, Anthony Edwards, Lamine Yamal oraz Trinity Rodman.

Polska odsłona kampanii Bohaterami polskiej odsłony kampanii są zaś Piotr Zieliński, jeden z najlepszych polskich piłkarzy, wielokrotny reprezentant kraju i zawodnik Interu Mediolan oraz jego bracia – Paweł i Tomek. W luźnej grze w siatkonogę wracają wspomnieniami do dzieciństwa, gdzie najważniejsze były nie wyniki, a radość, wsparcie i braterska więź.

Cele kampanii Celem kampanii marki Adidas jest nie tylko promowanie pozytywnych wartości w sporcie, ale też zachęcenie każdego z nas do bycia częścią tej zmiany. Bo czasem jedno „Wierzę w ciebie” wystarczy, by uruchomić całą lawinę sukcesów – informują twórcy kampanii.

Kampania potrwa do 25 maja 2025 roku i będzie realizowana w kanałach digital (YouTube, display, VOD), social mediach (Instagram, TikTok, Facebook), nośnikach reklamy zewnętrznej (w tym cyfrowych) oraz na muralach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie