Spot and Dot reklamuje w Polsce lody Breyers Delights

Unilever Polska wprowadził do sprzedaży nową markę lodów Breyers Delights. Kompleksową obsługę reklamową tego brandu powierzył agencji Spot and Dot.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Spot and Dot reklamuje w Polsce lody Breyers Delights

Agencja Spot and Dot została wybrana przez Unilevera do obsługi reklamowej nowej marki lodów Breyers Delights w przetargu, którego szczegółów firma nie ujawnia.

Lody Breyers Delights do sprzedaży w Polsce trafiły w październiku br. Ich wyróżnikiem ma być obniżona wartość kaloryczna - mają do 55 proc. mniej kalorii w porównaniu do lodów tradycyjnych. Możliwe jest to dzięki częściowemu zastąpieniu cukru m.in. słodzikiem otrzymywanym z liści rośliny Stevia rebaudiana. Unilever kieruje komunikację marki Breyers Delights do grupy wiekowej w wieku 25-39 lat. Są to lody w segmencie health&wellness, a ponadto premium.

Agencja Spot and Dot będzie odpowiadać za realizację działań strategicznych i kreatywnych marki, w tym za komunikację i kreację w social media oraz dedykowane aktywności offline (eventy). Działania reklamowe mają ruszyć jeszcze w listopadzie br., będą kontynuowane w całym przyszłym roku.

Unilever, uzasadniając wybór agencji, wskazał na wyróżniający się pomysł kreatywny, który w czytelny sposób został przedstawiony zarówno w działaniach online jak i przełożony na dedykowane aktywności offline. - Lody Breyers Delights będą przełomem w postrzeganiu całego segmentu lodów w Polsce. To pierwsze niskokaloryczne lody w portfolio Unilever, dodatkowo z wysoką zawartością białka. Tą marką budujemy nową kategorię - kategorię przekąsek niskokalorycznych. Ze strony brandu zależało nam na pomyśle, który pozwoli zakomunikować kluczowe benefity produktu, a ponadto, co bardzo istotne, zostanie zauważony, a dzięki intrygującej kreacji, również zapamiętany. Zdecydowaliśmy się na wybór agencji Spot And Dot przy okazji launchu marki, jeszcze w listopadzie tego roku, jak i również kompleksowe działania w całym 2019 roku– podkreśliła Natalia Pikulska, brand manager Breyers Delights w Polsce.

- Przygotowaliśmy pomysł kreatywny, który wychodzi poza schemat komunikacji kategorii lodów. Chcemy pokazać, że lody mogą być konsumowane z przyjemnością każdego dnia a nie tylko latem. Skupiliśmy się na walorach smakowych i odżywczych, budując bardzo wrażeniowy przekaz zarówno w samych wizualizacjach, jak i w haśle – powiedział Tomasz Gasiński, spot chief w agencji Spot and Dot.

Breyers Delights to już druga nowa marka w ofercie lodów wprowadzona przez Unilevera na rynek polski w niedługim czasie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję