Bricomarché głównym partnerem programu „Zróbmy sobie dom”

Sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu Bricomarché (Grupa Muszkieterów) została głównym partnerem programu telewizyjnego stacji TVN „Zróbmy sobie dom”. Jego uczestnicy będę remontować domy z wykorzystaniem materiałów dostępnych w sieci, a kamery TVN  odwiedzą wybrane sklepy marketów budowlanych.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Bricomarché głównym partnerem programu „Zróbmy sobie dom”

Program “Zróbmy sobie dom” wchodzi na antenę TVN w wielkanocny poniedziałek, 21 kwietnia o 19:45 (emisja kolejnych odcinków w poniedziałki o 20.55). W formacie o remontach, którego twarzą została Joanna Koroniewska, o dom marzeń rywalizować będzie dziewięć par z całej Polski. Żeby go zdobyć, najpierw będą musieli go wyremontować. To wyzwanie nie tylko budowlane, ale i emocjonalne, wymagające trafnych decyzji dotyczących wyboru materiałów, aranżacji wnętrz oraz realizacji prac remontowych. […] Postępy uczestników ocenią eksperci: Dawid Małycha (specjalista ds. nieruchomości), Anna Błaszczyk (architektka wnętrz), Wiesław Skiba (ekspert budowlany), a niezbędnych materiałów i wsparcia na każdym etapie remontu dostarczy Bricomarché – główny partner programu „Zróbmy sobie dom”.

“Bricomarché zapewni uczestnikom dostęp do szerokiego asortymentu materiałów budowlanych, remontowych, wykończeniowych oraz ogrodowych – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Dodatkowo uczestnicy skorzystają z usługi transportu HDS (hydrauliczny dźwig samochodowy), ułatwiającej dostarczenie ciężkich materiałów na plac budowy. W ramach programu kamery TVN odwiedzą wybrane sklepy Bricomarché, w których uczestnicy będą wybierać materiały budowlane, korzystając z fachowego doradztwa Wiesława Skiby. Widzowie zyskają inspirację do realizacji własnych projektów remontowych i budowlanych” - czytamy w komunikacie prasowym sieci. 

– Bricomarché to marka, która wspiera Polaków w realizacji marzeń o pięknym i funkcjonalnym domu. Wierzymy, że dobrze zaplanowany remont czy budowa może odmienić życie, dlatego chcemy inspirować i edukować. Partnerstwo w programie „Zróbmy sobie dom” to dla nas naturalny krok – pokazujemy, że dzięki odpowiednim rozwiązaniom każdy może stworzyć przestrzeń dopasowaną do swoich potrzeb – mówi Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Bricomarché należy do Grupy Muszkieterów, która zrzesza blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz i wspomniane supermarketami typu „dom i ogród”. W 2024 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,93 mld złotych, rok wcześniej 10,3 mld zł. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w czterech krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]