Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku

Aktor Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku, aby tworzyć deepfake – „cyfrowe bliźniaki” – amerykańskiej firmie technologicznej Deepcake.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma Deepcake będzie mogła wykorzystać cyfrowy wizerunek aktora w filmach, programach telewizyjnych i reklamach.

W zeszłym roku deepfake Willisa pojawił się w ten sposób w kampanii reklamowej m.in. dla rosyjskiego operatora MegaFon. Twórcy stworzyli wieloodcinkowy hit wspierający uruchomienie nowych taryf.

Kolejnym bohaterem teledysku był komik Azamat Musagaliev – razem z cyfrowym sobowtórem Bruce'em Willisem zagrali partnerskich agentów specjalnych, którzy muszą rozbroić bombę.

Następnie aktor zauważył, że „podobał mu się dokładność, z jaką postać okazała się”. „To mini-film z mojego zwykłego gatunku komedii akcji. Dla mnie to świetna okazja, aby wrócić do przeszłości ”- napisał Willis na swoim osobistym blogu.

W marcu krewni 67-letniego aktora ogłosili, że u Bruce'a Willisa zdiagnozowano afazję, zaburzenie mowy spowodowane organicznym uszkodzeniem mózgu, które może wystąpić po udarze, urazie głowy lub zapaleniu. W przypadku tej choroby trudno jest zrozumieć mowę i dobierać słowa, a także czytać i pisać. Artysta postanowił zakończyć karierę filmową.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt