Brytyjska armia nie tylko dla "twardzieli"

British Army zaprasza w swoje szeregi wszystkich kandydatów - także, którzy wedle szkodliwych stereotypów nie mogą znaleźć się w wojsku. Kampania pokazuje, że armia to także miejsce dla ludzi wrażliwych, okazujących swoje uczucia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Wojsko stereotypowo kojarzy się ze środowiskiem "twardzieli" - ukrywających swoje emocje, silnych i gotowych na każde poświęcenie. Skojarzenia te odwraca brytyjska armia, która zachęca w swojej nowej kampanii do wstąpienia w jej szeregi. Działania są skierowane głównie do osób między 16. a 25. rokiem życia.

"Potrzebujemy Cię... z Twoim skupieniem, współczuciem, wiarą w siebie, energią" - zachęcają twórcy akcji "Your army needs You".

Obok zalet potencjalnych rekrutów, na plakatach zamieszczono także "łatki" doczepiane młodym ludziom - "uzależniony od selfie", "millenials", "zoombie z telefonem", "klasowy klaun". Zdaniem twórców akcji, oni też mogą wstąpić bez obaw do wojska.

grafika
grafika

Obok plakatów, na potrzeby kampanii przygotowano cykl spotów, z młodymi, potencjalnymi żołnierzami w rolach głównych.

 

British Army prowadzi kampanię rekrutacyjną już po raz drugi. Pierwsza edycja okazała się dużym sukcesem - do wojska zgłosiło się tyle osób, co przez pięć wcześniejszych lat łącznie. Koszt tamtej akcji wyniósł zaś 1,6 mln funtów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]