BTL Point Group dla Ballantine's

Agencja BTL Point Group organizuje aktywności promujące szkockąBallantine's.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Na terenie wybranych klubów oraz pubów zlokalizowanych wTrójmieście oraz jego najbliższych okolicach prowadzone są akcjewizerunkowe połączone z promocją sprzedażową pod nazwą"Ballantine's Insight".

Na potrzeby akcji zostały stworzone specjalne grafiki, w którychkluczową rolę odgrywa gentelman przedstawiony w różnych nietypowychsytuacjach podpartych zabawnymi hasłami. Wyróżnikiem promocji jestrównież oryginalny materiał promocyjny w postaci pokaźnegofotoplastykonu, w którym umieszczono monitory LCD. Każdy z klientówpoprzez wizjery może zajrzeć do fotoplastykonu i zobaczyć w środkuwszystkie wyżej wymienione grafiki w specjalnie przygotowanejprezentacji multimedialnej.

Całość zebrana pod hasłem "zajrzyj do świata Ballantine's" mabudować wyszukany wizerunek marki oraz składać się naniepowtarzalny i spójny charakter akcji. Dodatkowo na potrzebyaktywności przygotowano plakaty, ulotki, table standy oraz nagrodydla klientów którzy zdecydowali się na zakup Ballantine'sa - sąnimi koszulki w dwóch wersjach.

Kreacją i produkcją wszystkich materiałów zajęła się agencja BTLPoint Group, również po jej stronie spoczywa realizacjaprojektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"