Burger King proponuje burgera za centa klientom znajdującym się blisko McDonaldów

Burger King prowadzi w USA akcję, w ramach której oferuje burgery w cenie 1 centa wszystkim tym, którzy znajdują się w pobliżu restauracji konkurencyjnej sieci McDonald's.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King proponuje burgera za centa klientom znajdującym się blisko McDonaldów

Akcja trwa do 12 grudnia. Każdy, kto zamówi Whoppera będąc w pobliżu restauracji McDonald's (odległość nie może być większa niż 182 m) otrzyma od Burger Kinga burgera w cenie 1 centa. Akcją tą firma promuje swoja odświeżoną aplikację mobilną do składania zamówień. W jej ramach wprowadzono specjalną ofertę Whopper Detour.

W aplikacji Burger Kinga wykorzystywana jest goelokalizacja, która umożliwia sprawdzenie, czy faktycznie uczestnicząca w zabawie osoba znajduje się w pobliżu restauracji McDonald's.

Aplikacja pomaga klientowi w zlokalizowaniu najbliższej restauracji Burger King i wskazuje dojazd do niej, by ten mógł jak najszybciej odebrać promocyjnego burgera. Klient z promocyjnej ceny burgera może skorzystać tylko raz.

Z doniesień zagranicznych, branżowych mediów wynika, że niedługo po uruchomieniu akcji aplikacja Burger Kinga znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia App Store, a w ciągu dwóch dni po rozpoczęciu akcji aplikację pobrano ok. 1 mln razy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem