BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo

Serwis BuzzFeed postanowił znacznie zredukować zespół przygotowujący dla platformy podcasty, czyli audycje typu audio – wynika z nieoficjalnych informacji. Firma zamierza zainwestować w większym stopniu w produkcje wideo na potrzeby serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
BuzzFeed redukuje segment podcastów aby postawić na treści wideo

Informacje o zmianach strategii BuzzFeeda podał dziennik „The Wall Street Journal”, który dotarł do wewnętrznej korespondencji wymienianej w łonie firmy.

Kilka lat temu BuzzFeed postanowił rozwijać ofertę tworzonych przez siebie podcastów, czyli audycji audio o tematyce newsowej, publicystycznej i rozrywkowej. W efekcie powstało wiele popularnych tytułów, takich jak „See Something Say Something”, „The News”, „Reporting To You” czy „Women of The Hour”.

Jak donosi „WSJ” segment podcastów okazał się dla BuzzFeeda mniej dochodowy niż zakładało wcześniej kierownictwo serwisu. W związku z tym zapadła decyzja o znaczącej redukcji liczby audycji audio oraz przygotowujących je pracowników.

Zamiast w podcasty BuzzFeed zamierza postawić w większym niż dotąd stopniu w produkcję treści wideo przeznaczonych do serwisów społecznościowych takich jak Facebook oraz Twitter. Zespół przygotowujący materiały filmowe ma zostać w najbliższym czasie powiększony niemal dwukrotnie.

 

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]