Polsat szuka uczestników do kolejnej edycji "Ninja Warrior Polska"

Telewizja Polsat rozpoczęła poszukiwania uczestników do kolejnej edycji programu "Ninja Warrior Polska". Zgłaszać się można wypełniając internetowy formularz. Kolejne dwa sezony reality-show mają być nagrywane w najbliższych miesiącach, o czym portal Wirtualnemedia.pl informował jako pierwszy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Polsat szuka uczestników do kolejnej edycji "Ninja Warrior Polska"

Formuła „Ninja Warrior” zakłada rywalizację sprawnych fizycznie uczestników (w wieku 18 i więcej lat), którzy muszą pokonać skomplikowany tor przeszkód. Osoby, które wykonają wszystkie zadania, otrzymają miano „Wojowników Ninja”.

Aby wystąpić w programie, należy najpierw wypełnić formularz zgłoszeniowy, a następnie wziąć udział w castingu, sprawdzającym predyspozycje uczestnika. W "Ninja Warrior Polska" udział mogą wziąć zarówno amatorzy, jak i zawodowcy, wystarczy mieć ukończone 18 lat. Produkcja na casting zaprasza też osoby, które wystąpił w poprzednich edycjach show.

Nagrania do 8. i 9. edycji programu mają odbyć się ponownie na terenie Areny Gliwice, gdzie zbudowany zostanie specjalny tor przeszkód. Jak się dowiedzieliśmy, 8. seria reality-show będzie nagrywana w czerwcu br.

870 tys. widzów siódmej edycji "Ninja Warrior Polska"

Wiosną br. we wtorki Polsat pokazywał „Ninja Warrior Polska 7”. Średnia oglądalność premierowych odcinków show wyniosła 869 tys. widzów, co przełożyło się na 6,71 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsena.

Siódmą edycję reality-show „Ninja Warrior Polska” wygrał Jan Tatarowicz, który otrzymał nagrodę pieniężną w wysokości 15 tys. zł. Program prowadziła Karolina Gilon. Zmagania zawodników komentowali dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski.

Format "Ninja Warrior" pochodzi z Japonii. Producentem wykonawczym „Ninja Warrior Polska” jest Jake Vision. Dystrybucją formatu zajmuje się Dentsu Inc./The Story Lab.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce