„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych w 2015 roku. Tylko „Komputer Świat” na plusie

W 2015 roku na pozycji lidera sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach znalazł się „CD Action”. Jedyny wzrost w zestawieniu zanotował „Komputer Świat”, zaś najwięcej stracił „Chip”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„CD Action” na czele sprzedaży pism komputerowych w 2015 roku. Tylko „Komputer Świat” na plusie

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w 2015 roku wyniosła 79 080 egz., czyli o 2,69 proc. mniej niż w 2014 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 51 299 egz., po spadku o 11,44 proc.

Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zwiększył się o 3,40 proc. do 35 274 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Najsłabiej zaś wypadł „Chip”, który zajął miejsce czwarte - ostatnie. Średnia sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się najbardziej w rankingu, bowiem o 25,20 proc. i wyniosła 10 617 egz.

W grudniu 2015 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „CD Action” w porównaniu do grudnia 2014 roku zwiększyła się o 2,15 proc. do 98 587 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „PC Format” (55 470 egz.; spadek o 1,04 proc.), a trzecie - „Komputer Świat” (38 147 egz.; w dół o 2,25 proc.).

Największy spadek również i tutaj odnotował czwarty „Chip” - było to 24,01 proc. do 9 505 egz.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały