Centrum handlowe Port Łódź z rodzinną kampanią wizerunkową

Ruszyła kampania wizerunkowa Portu Łódź, której bohaterami zostali członkowie autentycznej rodziny państwa Orczykowskich. Billboardy i materiały promocyjne z ich udziałem pojawią się w kilkudziesięciu punktach Łodzi. Za akcję odpowiadają agencja reklamowa Szynal i Lis oraz  BeyondPR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Centrum handlowe Port Łódź z rodzinną kampanią wizerunkową

Port Łódź promuje się jako miejsce przyjazne rodzinom z dziećmi. Z tego powodu w materiałach promocyjnych centrum handlowego występuje prawdziwa rodzina – państwo Orczykowscy z dwoma synami – dwuipółletnim Mikołajem oraz czteroletnim Maksem. Rodzinę Portu Łódź będzie można zobaczyć w najbliższych akcjach galerii handlowej – świątecznej, wyprzedażowej oraz z okazji ferii zimowych.

Państwo Orczykowscy na potrzeby kampanii wzięli udział w sesji zdjęciowej, która zostanie wykorzystana na billboardach i materiałach promocyjnych w ramach prowadzonych działań. Wizerunek rodziny pojawi się także w digitalowej odsłonie akcji oraz na materiałach POS (plakaty, ulotki).

Za koncept kreatywny sesji odpowiada agencja reklamy Szynal i Lis. Komunikację kampanii  koordynuje BeyondPR.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję