Chińczycy spędzają najwięcej wolnego czasu w sieci

Chińscy internauci spędzają więcej swojego wolnego czasu w sieciniż użytkownicy z innych krajów całego świata.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę TNS wynika, że przeciętnyinternauta z Chin spędza 44 procent swojego wolnego czasu wsieci.

Następne pod tym względem kraje to: Korea Południowa (40procent), Japonia (38 procent), Włochy (31 procent), USA (30procent), Australia (29 procent), Hiszpania (29 procent), Kanada(28 procent), Wielka Brytania (28 procent), Francja (28 procent),Niemcy (23 procent), Norwegia (22 procent), Holandia (19 procent),Szwecja (18 procent), Finlandia (16 procent) oraz Dania (15procent).

Z badania TNS wynika również, że na pytanie 'czy kiedykolwiekspotkałeś się osobiście z kimś, kogo najpierw poznałeś w sieci?'najczęściej twierdząco odpowiadali Niemcy (76 procent), a następnieFrancuzi i Szwedzi (po 75 procent), Duńczycy (74 procent) orazNorwegowie (73 procent). Z kolei najmniej takich odpowiedziuzyskano od Chińczyków (tylko 40 procent).

Badanie zostało przeprowadzone na grupie 27.522 osób z 16państw, w wieku od 18 do 55 lat.

źródło: TECH.BLORGE.com

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana