Chwiliżanki w internetowej kampanii Inki

W internecie trwa kampania reklamowa kawy Inka. Akcję – opartą na koncepcji chwiliżanek – przygotowała i realizuje agencja Hand Made Flow.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym elementem internetowej kampanii reklamowej kawy Inka jest serwis chwilizanki.pl. Użytkownicy mogą w nim tworzyć chwiliżanki – sympatyczne albumy ze wspomnieniami, zyskując szansę na przyznawane co tydzień nagrody. Cała akcja ma charakter wizerunkowy, promując zalety i tradycję Inki.

grafika

Kampania – zaplanowana do 9 stycznia – obejmuje również działania w serwisach społecznościowych i reklamy na innych stronach (witryny kobiece i parentingowe). Akcję – w tym serwis chwilizanki.pl – przygotowała i prowadzi agencja interaktywna Hand Made Flow.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style