'Cienie PRL-u' przegrały z komercyjną konkurencją

Emitowany w środowe wieczory w Jedynce program BronisławaWildsteina "Cienie PRL-u" oglądał co dziesiąty widz mający włączonyo tej porze telewizor. Uplasowało to TVP 1 w tyle za głównymikonkurentami, ale pokazywali oni głównie komercyjne produkcje.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, iż średnia oglądalność programuWildsteina wyniosła 1,13 mln widzów, co dało stacji 10,10 proc.udziału w grupie 4+ i 6,28 proc. w grupie 16-49.

W paśmie nadawania "Cieni PRL-u" (środy ok. 22.00) TVP 1 znalazłasię dopiero na czwartym miejscu wśród czterech głównych stacjitelewizyjnych. Liderem była wtedy TVN, emitująca m.in. "You CanDance - Po prostu tańcz!" i filmy fabularne - pozycje te oglądało2,49 mln osób. Dalej uplasowały się: Polsat (filmy i mecze Euro;2008; 2,41 mln) i TVP 2 (m.in. filmy i mecze Ligi Mistrzów; 2,19mln).

Na reklamach nadawanych wokół audycji stacja zarobiła w sumie 2.28mln zł, (dane cennikowe nie uwzględniające rabatów).

Program Bronisława Wildsteina najchętniej oglądały kobiety,widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy najmniejszych inajwiększych miast.

Nowe odcinki "Cieni PRL-u" mają się pojawić na antenie TVP 1jesienią. W tej chwili trwają prace nad uatrakcyjnieniem formułyprogramu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska