Cisco zapowiada wzrost zatrudnienia i umocnienie pozycji swojego centrum w Krakowie

Globalne centrum usług amerykańskiej firmy technologicznej Cisco w Krakowie, które obchodzi 10-lecie działalności, zapowiedziało umocnienie swojej pozycji jako strategicznego oddziału firmy i dalszy rozwój polegający na zwiększaniu zatrudnienia.

masz / pap
masz / pap
Udostępnij artykuł:
Cisco zapowiada wzrost zatrudnienia i umocnienie pozycji swojego centrum w Krakowie

Jak poinformowali przedstawiciele korporacji podczas poniedziałkowego briefingu, zespół Cisco urósł w ciągu 10 lat z 80 osób do 2,4 tys. pracowników.

Cisco Global Services Center w Krakowie świadczy usługi technologiczne i biznesowe klientom, partnerom i pracownikom Cisco w ramach różnych działów, włączając w to badania zachowań klientów (Customer Experience), finanse i operacje. Oddział w Krakowie jest głównym hubem usług Customer Experience (CX) w regionie obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę (EMEA).

„Dzięki temu, że ponad 70 proc. wszystkich krakowskich pracowników należy do zespołu CX, Cisco Kraków jest największym ośrodkiem inżynierów Cisco w Europie” - wskazał Thimaya Subaiya, wiceprezes i dyrektor generalny Global Customer Experience w Cisco.

Według niego stolica Małopolski będzie nadal odgrywała strategiczną rolę dla amerykańskiej korporacji. Dlatego – wskazali przedstawiciele Cisco – wciąż poszukiwani są nowi pracownicy do krakowskiego oddziału.

Adele Trombetta, wiceprezes odpowiedzialna w Cisco za obszar Customer Experience na region EMEA poinformowała, że z perspektywy biznesowej obszarami priorytetowymi w Krakowie są bezpieczeństwo, oprogramowanie i innowacje.

Na krakowskim kampusie firmy znajduje się jedyne w tym regionie Centrum Operacji Bezpieczeństwa (SOC) i Centrum Operacji Sieciowych (NOC) Cisco, a także zespół 350 specjalistów zajmujących różne stanowiska związane z cyberbezpieczeństwem. Ostatnio Kraków stał się także centrum dla przejęć Cisco.

„Ponadto dysponujemy 20 patentami opracowanymi przez inżynierów w Krakowie, które albo już są, albo wkrótce zostaną wdrożone w naszych produktach i usługach” - zapowiedziała Trombetta.

masz / pap
Autor artykułu:
masz / pap
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady