Ciszewski MSL wypromuje lody Algida

Agencja Ciszewski MSL rozpoczęła współpracę z  marką Algida należącą do grupy Unilever.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Współpraca obejmuje wprowadzenie nowości lodowych w sezonie 2012 oraz działania media relations dla master brandu Algida, jak również marek Magnum, Carté d’Or i Algida Śmietankowa. Agencja przygotuje także dedykowane kampanii aplikacje internetowe, które zrealizuje zespół Marty Zielińskiej z Ciszewski MSL Internet. Na lipiec oraz sierpień 2012 zaplanowano blogger relations i inne działania e-PR.

Obsługą Algidy zajął się zespół kierowany przez Zofię Bugajną.

Ciszewski MSL nie zdradza na jaki okres podpisano umowę.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]